id0p nEy tAk selaLu kitE di atAs dAn tAk seLalu jUga kitE di bawAh..s0, hArgai pE yaNg kitE dh adE yeR.. (^_^) bAk kaTe orAng 'HIDUP UMPAMA RODA'.. jAngan kitE t'Lalu s0mboNg jiKa kiTe berAda Di atAs dAn jAngan jUga kitE tErLalu mereNdah diRi jikA kitE di BawAh..id0pLaa daLam kesEderhaNaan....... ......-0rkiDbiRu-

Tuesday, 22 April 2014

E-dAy CerEmonY

Hi Assalamualaikum bloggers...

Alhamdulillah.. pd 29 mac ari tu, BR dh slmt pn b'tunang dgn seorang jejaka pilihan hati..spnjg majlis tu ase hepi sgt2..dpt berkumpul 1 fmly..yelahh, bile msing2 dh berumahtangga n ade fmly sndri,nk kmpul rmai2 mmg ssh..even hari raya pn xsume ade.. oh ye, BR ade 8 org beradik..3 org abg..3 org kakak n sorg adik..means BR ank ke2 bongsu n ank bongsu p'puan..so, mmg mnje laa..mnje kot..hihi..

Ni antara pic Eday BR..simple jek..xde nk vogue sgt pn..hmm,pic mr fiancee biarlah mnjadi rahsia..hahaha.. Alhamdulillah, bersyukur pd Yang Maha Esa ats kehendaknya mjlis b'jalan seperti yg di rancang..

Hantaran dr pihak laki:

1. Sireh junjung

2. Kek home made tau..hihi

3. Cincin

4. Telekung

5. Beg tangan

6. Kasut

7. Coklat

8. Tuala

9. Kain pasang


Manakala dr pihak perempuan:

1. Sireh junjung

2. Buah buahan

3. Coklat

4. Cermin mata Rayban

5. Kemeja + slack

6. Tuala

7.  Kasut

8. Tali pinggang

9. Set minyak wangi

10. Kain pasang

11. Kek


Huhu..banyakkan 9 berbalas 11..kite ikot pihak laki laa kan..dah dorg nak bg 9 dulang..kite kne laa balas 11...adat kite cam tu kan..yg paling bez nye, menu utk majlis ni nasi lemak n aym goreng berempah serta sambal sotong tapi smbal biase pn ade..hihi..rmai kap pedas sambal tu..tapi Alhamdulillah, ckup2 utk tetamu yg dtg..haa chef nye adlah abg BR sendri yg akan melangsungkan pernikahan nya Inshaa Allah pd bula  10 nti..hihi.. doakan smga ikatan yg di bina ini akan berkekalan hingga ke Syurga... AMIN....