Wednesday, 6 February 2013

apE adE padE riNdu....???



RINDU.............

Assalamualaikum....

Rindu....
Ape ade dengan RINDU???
Ape itu RINDU???
Sakit ke RINDU tu???
Bez ke RINDU tu???
Berbaloi ke RINDU tu???

Banyak persoalan tentang RINDU..
tapi kalo kite leh rase RINDU tu,soalan2 tu mesti leh jawab kn...
rasenye sume org pun melalui RINDU tu..cume antara sedar or x jek..
mcm2 bnde leh wat kite ase rindu...xkire laa pd manusia, bnde, binatang, knderaan, aktiviti harian ke..

pernah gak t'jmpe satu post ni kt fb..pun psl RINDU..
mcm ni laa lebih kurang bunyiknye..
kalo kite RINDU kt seseorang tu,kite amik sebiji batu besar, tulis laa i miss u..then baling kt orang yg kite rindu tu..bia die tau betapa sakitnye rindu tu..hahahaha..p cm kejam kn??p kalo nk cube pn,pe salahnye...hikhikhik


ni ade 1 lirik lagu RINDU by Hijjaz...pun pasal rindu jugak...


Next, lagu ni pulak..mesti tau kn???


Hah..ni pulak senarai lagu2 yang ade perkataan RINDU.....


Pujangga RINDU....





Lastly, special for him...hehehehehehe 


From my heart:

Rindu itu tidak akan hilang..
Rindu itu tidak akan pergi..
Rindu itu akan kekal...
Rindu itu tetap bersamaku selagi hati masih menghargai..
Menghargai setiap yang berlaku...
Menghargai setiap yang ade..
Menghargai setiap perbuatan...

Cinta membuat kite rindu..
Kasih membuat kite rindu...
Sayang membuat kite rindu..
Rindu membuat kite sakit..
Sakit itu membuat kite tersenyum sendirian...
hehehehe...

Dari ALLAH kite datang..kepada ALLAH jua kite kembali.. Alhamdulillah ALLAH masih memberi kesempatan untuk kite b'nafas di bumiNya ini.. Syukran Jazilan....


4 comments:

  1. memang rindu itu anugerah Allah..
    kalau Allah tak anugerahkan, memang lalai all the time.. Astaghafirulla... T,T

    ReplyDelete
  2. rindu~... rindu serindu rindunya~.. hehe.. nyanyi lak kat sini..
    btw, gary follow sini... selamat berkenalan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. leh jek nak nyanyi pn..hehe..thnx gary follow..hehe.. (^^,)

      Delete

LepAt puLuT.. (^^,)

Assalamualaikum guys... lame rasenye BR x update blog...nak kate bz tu, bz ke???bz laa jgak kot..hihi...baru t'pkir nk update psl p...